Crazy Days

Denna helgen har vi varit i Fort Collins o campat! Familjen har köpt en ny trailer och jag får vara med och inviga den:) Det var inte den vanliga camping känslan med brasa o tält utan vi hade rinnande vatten, toalett, tv o rubbet.. men det var riktigt coolt, vi var så norr i colorado att man kunde se wyoming vid horisonten :) vi åkte upp i några berg också och fick se en otrolig utsikt och den största sjön ja sett i colorado.





Förra veckan var jag också på äventyr. Då åkte jag upp till Pikes Peak med ett tåg som kallades COG. Jag åkte upp med en kompis från skolan. Utsikten var lika cool därifrån, Man kunde se ända till Wyoming, Kansas och kanske New Mexico.. Det va också jättemkt cool historia om berget. Det var t.ex. två personer som hade bott där i typ 40 år, o var ändå moderna o så.. :P







Förra veckan var föresten också vår homecoming dans. Veckan innan det hade skolan tema-dagar då man skulle klä ut sig och det var tävlingar för alla årskurser, Otroligt nog så vann the Freshmens vilket aldrig har hänt, men alla (nästan) var lika glada ändå och vi Seniors hejade på dom. Då var freshmännen så schyssta att dom gav Seniorsarna "vinnarpinnen" vilket också aldrig hänt.. Så det har hänt massa knasigheter här. På en temadag skulle varje årskurs klä upp sig så mkt som möjligt i sin klassfärg, då¨kom Juniors på idén att smyga till skolan på natten och klä upp skolan, men det fick dom inte så polisen kom och haffade massa ungar..
Anyways.. Veckan var otroligt kul och dansen var bra avslut! JAg var först och åt middag med min date och en stor grupp innan vi åkte till dansen på skolan. Väl inne på dansen efter ett tag började dom spela Dota-låten av basshunter!! haha, men det var den engliserade versionen såklart.. har också hört boten anna här.. :) blir ofta påmind av sverige! Min date har också en Volvo, haha, ascoolt jö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0