Nästan 3 månader

Nu har jag varit här i snart 3 månader! Footballen håller på att ta slut, bara två veckor kvar. Tre matcher kvar, har bara vunnit 2 :/ ryktena om laget har stämt ganska bra :P
Nästa fredag ska jag med astronomi klassen åka till ett obsevatorium och kolla på stjärnor! Kommer bli sjukt coolt! Något som jag alltid har drömt om! Jag hade egentligen match den dagen men jag skippar den, för hur ofta kan man komma till ett observatorium liksom ;)

Halloween är på g nu också!! Det e sjukt stort här jämfört med sverige! Nästan alla hus är fullt pyntade med skelett och fejkgravar och speindelnät. Skolan har en halloween dans på lördag, men jag ska nog till en kompis på party istället! Hos Ashley. Hon är nog min bästa kompis på skolan! JAg har träffat dom bästa kompisarna på skolan, ska bli skönt när football är över så att jag kan spendera mer tid med dom. Jag kommer inte köra någon sport i vinter. Jag var sugen dock för om man gör tre sporter på ett år får man en grekisk trea att sy på sin lettermans jacket! Jag kommer att få min snart med min bokstav för football. Längtar!

Vårt band på skolan är grymt föresten! Dom vann en tävling för alla i hela Colorado, typ inga i footballs laget gillar band men jag tycker det var sjukt kul o coolt att se dom! Här är en video:
http://gallery.me.com/airacademybands#100100
Dom har vunnit flera år i rad nu. Jag önska att jag kunde spela något instrument för band, hade varit grymt kul! Jag följde med dom ett par gånger efter dom vunnit o firat med dom. Dom har så sjukt kul!
Jag känner en sjukt flummig tjej som är guard i bandet också:P Hon heter Christa och hon ville att jag skulle skriva om henne här, haha. Hon är sjukt rolig och tycker det är skit coolt att jag e från sverige :P
Guards är dom som vifftar med flaggor och dansar med gevär framför bandet x)

Ska försöka tävla i talent show eller nått när jag ändå är här :) Antingen i gitarr eller piano. Måste bli ihågkommen på nått sätt :P

Köpte föresten en football jersey i helgen:) dom e coola, det är precis sån som spelarna har i matcherna. LAget är Denver Broncos, och majoriteten hejar på som här :P Älskar att kolla på football. Ska försöka skaffa biljetter till någon match med det kändaste college laget här, Air Force :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0