"Think of the football as your girlfriend. You have to make sure when you're running with the ball that the tits is covered at all time."

Idag var det "school spirit day" i skolan så alla i footballs laget skulle ha på sig sin match tröja hela dagen, men eftersom jag var sjuk igår fick jag så klart ingen och fick gå runt utan tröja och se korkad ut. Alla trodde typ att jag hade slutat football, men inte då! :) Don't worry!
Jag ska tillbaka till skolan imorrn, på en lördag(!), för att ta foton till skollaget:) sen på kvällen har vi vår första scrimmage, alltså träningsmatch. Jag spelar deffense lag silver. Dags att få upp fighthumöret!
Efter matchen är det "Blå/Silver" dansen som tydligen är den roligaste dansen på skolan, så får se fram emot det! :) ( blå och silver är skolfärgerna)

Skollaget heter förövrigt "the Kadets" uttalas kejjdäts och är en fågel med en spikklubba :)


awesome



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha mysko maskot. Vi har Panthers hihi :)

Hur g[r det med footballen? Jag ska nog b;rja p[ basket.

Och har du unlimited texting till alla stater? If you do, I want your number :)

2010-09-02 @ 15:27:50
URL: http://lisasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0